دولت اسپانیا داروهای رایگان را برای بازنشستگان ممنوع می‌ كند
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا ، بازنشستگان اسپانیایی كه تاكنون داروهای آنها رایگان بود، باید 10 درصد قیمت داروهای خود را پرداخت كنند.

ماتو تصریح كرد: دولت قصد دارد با كاهش هزینه های دارویی مبلغ هفت میلیارد یورو پس انداز كند و در این زمینه، دولت كه تاكنون همه هزینه دارویی بازنشستگان و 60 درصد هزینه داروی افراد عادی را متحمل می‌ شد، خرج كمتری خواهد داشت.

در این راستا دولت تصمیم گرفته كه پرداخت هزینه های دارویی از سوی شهروندان عادی را بر اساس میزان درآمد آنها تامین كند كه حداقل آن 40 درصد است و برای برخی‌ از افراد كه درآمد بالایی دارند به 50 یا 60 درصد خواهد رسید.

دولت اسپانیا در حالی‌ دست به چنین اقدامی می‌ زند كه 'ماریانو راخوی' نخست وزیر اسپانیا از هنگامی كه در آخرین ماه سال گذشته زمام قدرت را بدست گرفت ، بسته هایی‌ از اصلاحات انقباضی اقتصادی را به منظور پس انداز و كاهش بدهی و كسری بودجه بالای كشور به مورد اجرا درآورد.

راخوی كه در تبلیغات انتخاباتی خود وعده های بسیاری مبنی بر عدم كاهش رفاه های اجتماعی و افزایش مالیات ها را داده بود ، اكنون به این بهانه كه بدهی اسپانیا بسیار است و اگر اصلاحات و ریاضت ها انجام نشوند ، اسپانیا در ركود اقتصادی غرق خواهد شد، عهد خود را شكسته و هر روز اصلاحات و ریاضت های جدیدی را اعلام می‌ كند.

اروپام **1234** 1574





:: برچسب‌ها: عروسی , اسپانیا , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: